Nero Burn Rights i dodanie uzytkownika do grupy Nero.

Autor: arkh <public.arkh_at_gmail.com>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 18:05:19 MET DST

Witajcie!

Mam problem z dodawaniem uzytkowników do grupy Nero, tak aby mogli
wypalac sobie plyty, a mianowicie nie wiem jak sie to robi :) Mam
Windows XP i po wybraniu opcji zeby wszyscy mogli wypalac, nic sie
nie dzieje i na kazdym uzytkowniku wyskakuje komunikat zeby nadac
odpowiednie prawa do nagrywania; pomyslalem sobie ze stworze grupe Nero
i zaznacze odpowiednia opcje w Nero Burn Rights, ale nie wiem jak
dodac uzytkownikow do takiej nowoutworzonej grupy.

pozdrawiam