Re: Odchudzenie systemu - wywalenie zbędnych rzeczy

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 15:59:16 MET DST

Pawel S <pawcioosNO@SPAMgazeta.pl> napisał(a):
> Ja chce mieć SP wgrane, tylko pytanie czy ten katalog jest potrzebny czy
> to jakaś kopia zapasowa? Bo jak będzie się pluł o braku kopii, to z
> backupu przywrócę i już.

This folder contains files that are required when you add or remove optional
Windows components. This folder is also used by Windows File Protection
(WFP) to replace damaged or changed protected system files.

Więc Windows może czasem wymagać plików z tego folderu. Teoretycznie powinno
się ten folder wypalić na płytkę a potem w rejestrze w kluczu
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Setup zmienić
wartość ServicePackCachePath tak, żeby pokazywała na płytkę. Ja jednak
niczego takiego nie robiłem, katalog mam skasowany i wszystko działa.
Microsoft wypowiada się na ten temat w następujących artykułach:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;329260&Product=winxp
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;271484

--
Grzegorz Niemirowski