Re: Routing a zrywanie połaczenia

Autor: Marcin Szczygielski <marcs_at_no-spam.trap.poczta.onet.pl>
Data: Mon 24 Apr 2006 - 06:59:00 MET DST

Osadnik napisał(a):

> Mam podac parametry konfiguracji? Prawie identyczne co na wss.pl
> Skonfigurowałem to na win2k3. Działo dobrze - wznawiało połacznie nawet
> po tepsianym resecie teraz już tak nie jest. modem synchronizuje sie ale
> routing i dostęp zdlany jakby zamiera. Trudno to opisać.
Hmm modem powinien być zsynchronizowany cały czas...
Czy to goły win2k3 , czy może jakiś SBS ....
Jest tam ISA ???
Tak z drugiej strony proponowałbym jednak zakup jakiegoś routerka z
modemem ADSL...W tej chwili są to ceny od 200 do 400 zł.
Widziałem gdzieś na allegro Thomson Speedtouch 510 za jakieś 100 zl.
Używałem go przez dobre 2 lata i ani razu nic się w nim nie popsuło.

Pozdrawiam
Marcin Szczygielski