Re: directX9c - usuwanie

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 15:02:43 MET DST

In news:e2ffuh$2sv$1@news.interia.pl,
kajus44 <kajus44@interia.pl> typed:
> Windows 2000 Prof. SP4
> karta graficzna Radeon 9550
>
> podczas instalowania gry Sims 2 zaproponowano mi zainstalowanie directaX
> wersji 9c. Niestety - gra działa niestabilnie - wyłącza się, restartuje
> komputer - ogólnie kiszka. Doczytałem na googlach, że Radeon9550 niestety
> nie obsługuje directa w wersji 9c
> I tu moje pytanie - chcę go usunąć, mam już u siebie na pulpicie wersję
> 9b (bo o dziwo nie mogłem na sieci znaleźć wersji "gołej" 9 (czy też 9a)
> - pewnie jej nie ma, mam ściągnięty programik DirectX Eradicator 2 - czy
> [...]

Uruchom edytor Rejestru:
Usun wpis dotyczacy wersji ( Version) DirectX w lokalizacji
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\DirectX
Version= 4.09.00.0904 <--- usun ten wpis
Restart lub przeloguj.
Teraz zainstaluj ponownie wersje xx
lub
http://groups.google.pl/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/browse_thread/thread/2e1264a3deeb009a/a74dcc91a0e6f466?lnk=st&q=directx+w+windows+xp+piotr&rnum=1#a74dcc91a0e6f466

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy