Re: KB911567

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 23 Apr 2006 - 00:20:11 MET DST

"sTav" e2e5ed$pg7$1@nemesis.news.tpi.pl

> OE w XP korzystał z wspólnej bazy listów, kontaktów itp OE z partycji z
> w98SE.
> Po instalacji KB911567 (zbiorczy patch dla OE) z AutoPatcheraXP -kwiecień -
> update, OE z XP działa ale bez listy kontaktów (AdressBook). Po
> przywracaniach systemu, eksporcie i imporcie rejestrów, odinstalowywaniu
> poprawek itp. udalo mi się tylko ustalić w/w winnego. Ścieżki prowadzą do
> odpowiedniego .wab ale OE go nie widzi i proponuje reinstalacje.
> Czy ktoś zdążył natknąć sie na podobny problem po instalacji KB911567? -
> .wab jest w innym formacie?szyfrowany? czy co?

Ja niedawno połatałem dla jaj wszystkim, co było możliwe do łatania w WXP
i nie stwierdziłem czegoś podobnego. Tyle tylko, że u mnie IE i OE jest na
tej samej partycji dla obu systemów -- nie tylko DeBeiXy i WABy, ale też EXEki,
DeeLeLe itd. (na systemowych zostało tylko kilka plików, które są tam akurat
,,niezbędne'')

Czy była tam ta akurat poprawka -- nie wiem, ale załatałem
wszystkim, czym się dało połatać WXP, więc chyba była. :)

No i ja mam WXP i WME, nie W98SE.

Zaraz zobaczymy ;) test delimiteru: ;)

--
    ____