Re: Naped DVD-RAM widziany przez system jako CD-ROM

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 22 Apr 2006 - 19:50:39 MET DST

In news:7sak42la3dni684g1ckrb3v0qpvh27t3p4@4ax.com,
Użytkownik <cyberkid@chello.pI> typed:
> Mam mały problem - zauważyłem dziś, że moja nagrywarka DVD-RAM jest
> widziana przez system jako napęd CD-ROM a nie jak dotychczas jako
> DVD-RAM. Skutkiem tego nie mogę sformatować żadnego dysku DVD-RAM. Na
> sformatowanych wcześniej płytach DVD-RAM można dane zapisywać jak i
> odczytywać.
>
> Wszystko działa bez zarzutu za wyjątkiem tego jednego drobiazgu.
> Odinstalowanie i ponowne zainstalowanie sterownika do napędu nic nie
> dało - owszem, został wykryty, ale zainstalowany nadal jest jako
> CD-ROM.

> [...]

Wejdz w trub awaryjny i usun z men. urzadzen / dyski i kontrolery.
Zrestartuj komputer, a system sam je rozpozna i zainstaluje to co bedzie
potrzebne.

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy