Re: Podglad NTFS szyfr.

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Thu 20 Apr 2006 - 23:34:02 MET DST

"Marc" e28smp$52c$1@nemesis.news.tpi.pl

> Czy jest mozliwosc podgladu (dowolnym systemem operacyjnym) jakie pliki
> zostaly zaszyfrowane pod NTFS w win XP Prof. ?

Zazwyczaj ich nazwy są malowane innym kolorem.
Nie pamiętam już jakim, bo u mnie wszelakie
ikony, kolory itd. ;) są przemalowane. ;)

A co to znaczy '(dowolnym systemem operacyjnym)'?
Dowolnym z rodziny NT, czy w ogóle dowolnym?
Do takiego wielkiego wyboru nie ma. :)

Tutaj całkiem niźle piszą:

 http://www.microsoft.com/poland/windows2000/win2000prof/rozdzial_17/roz_17_2.mspx

E. :)