Re: Usuwać czy nie???

Autor: Kinga <puchatekkWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 19:14:59 MET DST

Hmmmm przenosić to mi się ich nie chce ;) stanowczo wiekszą przyjemność
sprawiłoby mi wywalenie wszystkiego z tego katalogu bo mój komputer zaczyna dość
mocno zwalniać i próbuje pozbyć się wszystkiego co tylko zbędne, a tu mam
właśnie wątpliwości czy aby coś z tego nie korzysta. Co do czyszczenia to
przyznam szczerze, że kusi mnie zainstalowanie jakiegoś programiku, któryby do
tego posprzątałby w rejestrze ale jakoże jest ze mnie lekki komputerowy laik to
rozsądek mi podpowiada żebym sobie dała spokój choć z drugiej strony nie mam
nikogo kto by zrobił to za mnie, a czekanie aż komputer stanie też mnie nie
urządza :/ No nic powalcze z rozsądkiem i pewnie prędzej czy później zabiorę się
za to. A na razie wywalić czy nie o to jest pytanie:/
A jak wcześniej zrobię punkt przywracania w moim XP i wywale to to system w
razie czego to później przywróci?? czy lepiej jednak przenieść? No i jeszcze
jedno jak przenieść to gdzie na przykład???
Pozdrawiam