Centralny serwer logów MS Windows na PostgreSQL

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 08:52:09 MET DST

Witam!

Jakiś czas temu poruszałem temat zapychania logów z dzienników do bazy SQL.
Niestety z braku sympatycznych rozwiązań tego problemu napisałem sam
stosowną aplikację.

Aktualnie jest to wersja rozwojowa niemniej produkcyjnie działa u mnie w
moim środowisku zaciągając z dwóch kontrolerów domenowych średnio 1.5 mln
rekordów na dobę.

Na mojej stronie domowej wystawiłem krótki artykulik o tym wszystkim wraz z
źródłami projektu w VB 2005 Express oraz wersją binarną aplikacji.

Zapraszam do testowania i konstruktywnej krytyki...

--