Re: uzycie procesora przez wybrana usluge na win 2003

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 19 Apr 2006 - 01:59:32 MET DST

Użytkownik "Marek" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e23rvi$1sl$1@nemesis.news.tpi.pl...

> wiem, jaka jest nazwa uslugi bo sam ją napisalem :) tylko popelnilem
gdzies
> blad i chce zobaczyc jak ksztaltuje sie obciazenie

Acha, chyba kapuje... to skoro ją napisałeś, załóż na nią łapę, która będzie
w jakiś sposób wykazywała to użycie, lub tak się zwiąże z usługą, że w inny
sposób wykaże jej działanie... Hmm... po wódeczce jestem, więc niezbyt
trzeżwo (ale wesoło) :)) mi się myśli :)) Albo co ileś cykli tej usługi
nastąpi wywołanie jakiegoś licznika, który w sumie, odniesiony do jakiegoś
wzorca, wykaże co trzeba... zakładam, że cykl trwa jakiś określony przydział
czasu, zatem wystarczyło by zliczyć te cykle i przemnożyć przez znany już
przedział czasu, zakładając także to, że usługa nie bierze cały czas 100 %
proca :) Załóżmy, wyjdzie, że bierze 69 % - i już masz, czego (mniej-więcej)
szukasz :)
Resztę, jak mi wódeczka - zapłata za naprawę kompa, wyparuje :))

Powodzenia :)

--
LH
Siup tup tup, siup tup tup, riki tiki fiki miki,