[XP] JAVA -nie moge usunąć ani zainstalować

Autor: Eca <questWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 17:37:18 MET DST

Mam problem bo nie działają mi wcześniej działające niektóre strony internetowe
(pojawia sie tam komunikat by pobrać jave)
ale ja ją posiadałem tylko pewnie uszkodził mi sie jakiś jej plik
(mam teraz/lub miałem J2SE Runtime Environment 5.0 Update 6)

Gdy chce zainstalowac od nowa lub usunąć starą wersję
wyskakuj komunikat:
"Błąd podczas przeprowadzania transformacji.
Sprawdź czy podane scieżki transformacji są prawidłowe"

Próbowałem instalacji i usuwania na wiele sposobów ale nic z tego
wywaliłem nawet całkiem folder z nią z program files
ale ona nadal jest widoczna w dodaj usuń programy
i nadal pojawia sie ten sam komunikat przy probie usuniecia jej

Pewnie został jakiś wpis w rejestrze albo jakiś plik po niej (biblioteka)
gdzieś w otchłani Windowsa

Tylko pytanie gdzie, i tu bym prosił o rade bo już sie poddałem?

Jeśli ktoś by wiedział gdzie tkwi problem
to prosze w miare łopatologiczny opis?

z góry dzieki
Eca