Re: Usuwać czy nie???

Autor: news.tpi.pl <habit_at_mpm.lub.pl>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 15:30:39 MET DST

Użytkownik "Kinga" <puchatekkWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości

> Mam takie pytanie - przekopałam już całego googla ale nic nie znalazłam na
> ten
> temat choć o usuwaniu plików z katalogu temp jest bardzo dużo. Mój problem
> raczej dylemat tkwi w tym że w katalogu ustawienia lokalne - temp mam od
> cholery dokumentów xml. Czy one mogą być do czegoś potrzebne czy można je
> wywalić?? Jest też troche plików dll i jeszcze plik wsadowy MS DOS. Czy z
> tego
> katalogu mozna naprawdę spokojnie wywalić wszystko czy jednak takie rzeczy
> lepiej zostawić??? Z góry dziękuję za wszelką pomoc!!

sugeruje, zebys zrobila punkt przywracania systemu (zakladam ze pracujesz
pod XP,
bo ustawienia lokalne raczej sa w 2000 i xp)
i przeniosla te pliki gdzies w bezpieczne miejsce.

Jesli system wstanie to zalatwione. Ale raczej na pewno nie bedzie
problemow.

Swoja droga to jest tyle programow ktore odchudzaja system, a powiem
szczerze,
ze nie spotkalem jeszcze nigdy takiego, ktory by posprzatal tak jak dobra
(mozolna)
reczna praca.

pozdr.
habit