Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Tue 18 Apr 2006 - 12:16:54 MET DST

"marfi" e223oi$n0f$1@atlantis.news.tpi.pl

       "marfi" e20o5p$qv5$1@atlantis.news.tpi.pl

       "Eneuel Leszek Ciszewski" e212hh$8bs$1@flis.man.torun.pl

> A z jakich programów korzystałeś? :)

> Do partycjonowania z żadnych innych

Aha. ;) To doświadczenie masz duże. ;)

> ale dysk był normalnie używany w systemie i tylko w celach testowych
> opróżniłem go aby nie testować Paragona na istotnych danych... Czyli
> Paragon miał do dyspozycji czysty, pozbawiony partycji dysk i wszelkie
> operacje na dysku wykonywałem z użyciem Paragona.

I na tym czystym dysku doszło do utraty danych.
Czyli pozakładałeś partycje i bawiłeś się nimi,
i doszło do fatalnych błędów...

-======-

U mnie bez strat. Tyle tylko, że nie uzyskałem aż tak dużo
wolnego miejsca, ile zamierzałem. Mam nie 31 GB, ale niecałe 30.

No i podniosła się dość mocno temperatura dysków, ale nie od
partycjonowania, a od czegoś innego, co jednocześnie robiłem.
(52 i 47 stopni Celsjusza; normalnie jest 45 i 42)

-=====-

Zgodzę się z tym, że czasami Paragon odmawia wykonania jakiej czynności,
uznając partycję za padniętą, choć żaden inny program tego padnięcia nie
potwierdza, ale nie spotkałem się ani razu z takim przypadkiem, aby któryś
z Paragonów coś fatalnie popsuł.

E. :)