Re: Kilka świątecznych problemów [długie]

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 20:41:36 MET DST

"Taarna" e20l01$491$1@node1.news.atman.pl

> Ano właśnie, ten dziwaczny program żąda ode mnie dyskietki;) A ja nie
> mam nawet stacji dyskietek, hehe. W ramach eksperymentu zapakowałam
> płytę, ale nie wydarzyło się nic godnego uwagi.
> Kurde. Czuję się nagle taka niedoedukowana i że głupie pytania stawiam:/

Wypal któryś z tych obrazków http://www.leszekc.w.tkb.pl/memtesty/
na płycie CDRW lub DVD-/+RW i odpal z tak nagranej płyty komputer.

I aby było jasne -- nie nagrywaj tego jako pliki, ale nagraj jako obrazki płyt.

> Gdyby nie niepokój to nie rozmawialibyśmy;)

Kiedyś, gdy testowała mnie ;) pewna pani psycholog (Puciłowska jej
było na ,,imię'' -- pamiętam, choć minęło prawie 20 lat) próbowano
mnie przekonać do tego, iż siłą napędzającą ludzkie poczynania -- jest
stres. Dokładniej -- to owa pani psycholog tak uważała. Ze zdumieniem
przyznała mi jednak rację, gdy zauważyłem, iż ciekawość jest lepszym
motorkiem/napędem niż stres. :)

> Pozdrawiam serdecznie=)
Re. :)

E.