Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 20:33:45 MET DST

"marfi" e20lt5$j99$1@atlantis.news.tpi.pl

> Brązowy :)

> Udało mi się zmienić rozmiar i przesunąć partycję bez błędu po właczeniu
> opcji "Kopiuj wszystkie sektory 1:1" ale nie mam do tego programu za grosz
> zaufania ...

Jak już napisałem -- ja mam za sobą tysiące tego rodzaju operacji przeprowadzonych
Paragonami i zero wpadek. Może masz kłopoty z dyskiem lub z RAMem. :)

1:1 nie używam od dawna, bo trwa zbyt długo. :) Używałem tego do kopiowania
wersją piątą partycji NTFS dla WXP, albowiem tamta wersja tych partycji nie
obrabiała. Natomiast zazwyczaj (choć nie zawsze) mam ustawione sprawdzanie.

E.