Re: Windows XP nie chce się włączyć !

Autor: <CZ_at_K2>
Data: Mon 17 Apr 2006 - 15:11:24 MET DST

wdlug mnie uszkodzony jest sterownik lub jakis plik ktory laduje sie przy
starcie windows
ja bym pierw przeskanowal dysk antywirusem a potem sprawdzil czy jakies
sterowniki sie nie uszkodzily.

podczas startu systemu nadus F8 i zobacz czy jest tam cos takiego jak
"uruchamianie krok po kroku"
CZ@K2 GG:8078023