Re: Plik Boot.ini -> jakiś problem.

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 23:39:02 MET DST

Taarna log:
> Witajcie:)
> Nie wiem co to za plik, za co jest odpowiedzialny i o, ale przypomina mi o
> swoim istnieniu za każdym razem, kiedy włączam komputer. Zanim pojawi się
> plansza "Windows XP", na czarnym tle w lewym górnym rogu wyświetla się
> informacja: Nieprawidłowy plik BOOT.INI, rozruch z C:/windows/
> Czy moglibyście mi powiedzieć, co mam z tym zrobić i o co chodzi z tym
> plikiem? Do czego on służy i czy ten problem jest istotny dla sprawnego
> działania komputera?
[...]
Hi!
Plik boot.ini służy do inicjacji systemu Windows XP ...!:-)
Dalsze *Info* pex.:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bpl%3B330184&x=14&y=10
http://forum.centrumxp.pl/viewtopic.php?t=29033
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb%3Bpl%3B289022
http://forum.centrumxp.pl/viewtopic.php?t=29033
http://forum.programosy.pl/tworzenie-dysku-rozruchowego-dla-partycji-ntfs-lub-fat-xp-vt11788.html

Mazurków dwie tony, jajek jak balony,
kiełbasy wędzonej, dużo chrzanu do niej,
słońca wiosennego, uśmiechu promiennego.