w2k logowanie i odrazu automatyczne wylogowywanie

Autor: RG <rafal9991WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 16 Apr 2006 - 17:03:03 MET DST

Problem polega na tym, ze po zalogowaniu do systemu nastepuje automatyczne
wylogowywanie uzytkownika. Wyglada to mniej wiecej tak: 3klawisze, podaje login
i haslo (sa poprawne), wyskakuja informacje wczytywaniu ustawien i inne takie,
nastepnie nastepuje wylogowanie uzytkownika. nawet pulpit nie zdazy sie
pokazac. mam kilka kont, na wszystkich tak samo sie system achowuje: login i
kilka sekund pozniej auto logout.
czy ktos mial podobny problem i udalo sie mu/jej pozytywnie go rozwiazac? czy
wiecie moze jak to naprawic? dodam, ze reinstalacja nie za bardzo mnie
interesuje, poniewaz zbyt duzo czasu poswiecilem na konfigurowanie samego
systemu i innych dodatkowych rzeczy, ktore tam mam.
Co ciekawsze to wszystko wczoraj chodzilo normalnie, a dzisiaj juz sie nie moge
zalogowac :(
Wejscie do trubu awaryjnego nie ma, bo jak sie zaloguje to odrazu zostaje
wylogowywany :(
z gory dziekuje za pomoc.