W2K3 - tajemniczy pobor danych

Autor: Marc <diaferia_wytnijcie__at_interia.pl>
Data: Sat 15 Apr 2006 - 20:34:14 MET DST

Witam!

Zauwazylem dziwny objaw podczas odpalania W2K3 SP1 PL (kopia ewaluacyjna 180
dni) + wszystkie hotfixy. Otóz mam zainstalowanego DU Meter do pomiaru
DL/UL. Gdy tylko odpalam program od razu pokazuje ze Windows cos sciaga w
tle z pred. 7-10kB/s. System jest tuz po formacie, nie ma zadnych wirusów
ani robaków. Dodam ze w tle nie chodza zadne programy typu GG, OE itp... W
trayu jest tylko to co widac na fotografii:
http://img59.imageshack.us/my.php?image=procesy4ux.gif
Powyłaczałem wszystkie zbedne uslugi (z Aktualizacjami automatycznymi na
czele), pozostawiajac tylko ze ktore nie zmasakruja kernela. Mam łacze
radiowe o przepustowosci 128 kbps w obie strony, wiec jesli "jakies licho
cos sciaga" z predkoscia 10kB/s to zabiera mi to 2/3 pasma i dlatego sa lagi
i zrywa polaczenie np. Skype'a. Zuzycie procesora nie przekracza w tym
czasie 1-2%.
Kiedys bylo glosno o tym ze proces CSRSS.EXE moze byc trojanem ale i to
zweryfikowalem. Usluga ta _musi_ byc wlaczona zawsze.

Co to moze byc? Czy istnieje jakis program ktory wprost wskaże co i w jakim
celu sciaga dane i co najwazniejsze : skad sciaga?