problem z Office 2003 SP2

Autor: Marek Lubiński <maro888_at_no.spam.wp.pl>
Data: Fri 14 Apr 2006 - 14:55:50 MET DST

Witam,

Napisałem już na grupie z Office, ale jak na razie nikt mi nie odpisał :( a
problem jest poważny. Niestety M$ nie chce pomóc, a na googlach nie
znalazłem nic.
Może ktoś z Was spróbuje poniższe kroki wykonać i znajdzie rozwiązanie
problemu? Z góry dziękuję za pomoc.

Mam taki oto problem, wyjaśnię go na przykładzie (stało się to po instalacji
SP2, odinstalowanie SP2 pomogło, ale może ktoś pomoże rozwiązać ten problem)

1. Gdy nie ma zainstalowanego SP2:
a) Access 2003 -> Utwórz nową bazę
b) Plik-> Pobierz dane zewnętrzne->Połącz tabele
c) wskaż jakiś plik xls (wybierz połącz)
Po dodaniu tego pliku xls do tabel, wejdź w niego i sprawdź że masz
możliwość edycji pól oraz dodawania nowych pozycji (przycisk >* )

Zainstaluj teraz SP2 i wykonaj czynności wymienione wyżej i sprawdź że nie
możesz dodawać, ani edytować pól w tym właśnie pliku xls.

Czy ktoś zna rozwiązanie?