Re: zdalny pulpit w win 2003

Autor: Posesjusz <posesjusz_at_wp.pl_spam_>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 22:48:50 MET DST

Witaj sumar,

> Pamiętaj, że nie połączysz się drugi raz z tego samego komputera.

Tu mnie chyba masz, testujac polaczylem sie z tego kompa na zdalny komputer
w internecie i z tamtego w iternecie polaczyc sie chcialem za pomoca
opcji /console znow na ten komputer, pewnie dlatego blokowal mnie.
Jednak bez opcji /console sie loguje otwierajac nową powłoke. Domyslam
sie teraz ze nie zaloguje sie na sesje w ktorej wlasnie pracuje, mimo
ze tak w ogole jestem na innej konsoli w innym kompie. Dzieki za
odpowiedzi.

--
Pozdrawiam,
 Posesjusz