Re: zdalny pulpit w win 2003

Autor: Posesjusz <posesjusz_at_wp.pl_spam_>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 22:00:56 MET DST

Witaj sumar,

dzieki za szybka odpowiedz

> mstsc /console

nie wiem czy dobrz zrozumialem ale odpalam program mstsc i wpisuje moj
ip powiedzny: 83.17.128.87 /console

Po czym sie chlopak łączy wpisuje administratora i haslo admina i
pokazuje mi sie ze system zostal zablokowany i tylko administrator
moze go odblokowac i na dole mam okienko by wpisal logi i haslo, wiec
znow loguje sie jako administrator i zamyka sie wtery ten programik do
zgalnego logowania sie :/ Czy dobrze robię ? moze to nie tak z ta
opcja /console ma byc ?

--
Pozdrawiam,
 Posesjusz