zdalny pulpit w win 2003

Autor: Posesjusz <posesjusz_at_wp.pl_spam_>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 21:25:24 MET DST

Witam,

Czy mozliwe jest zalogowanie sie zdalne na pulpit windowsa do juz
otworzonej sesji ? Mam odpalone na stale maszyne i odpalone rozne
programy jako administrator, chcialbym zalogowac sie do tej sesji i
zoabczyc wszystko co mam odpalone oraz nomalnie pracowac na tych
aplikacjach odpalonych. Jednak jak loguje sie na zdalny pulpit otwiera
mi sie nwoa sesja. Zapewne jest to mozliwe ale nie wiem jak, prosze o
rade, wskazowke lub zrodlo gdzie poczytam o tym.

--
Pozdrawiam,
 Posesjusz