Re: OE - cytowanie w odpowiedzi

Autor: Marcin Szumilas <mcszumi_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 13 Apr 2006 - 19:06:02 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:e1llek$pea$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dzialac dziala, tyle ze bedzie mial klopoty przy odpowiadaniu na na
> e-maile, ktore zostaly wyslane do Ciebie z Outlooka (pakiet Office) -
> bedzie brak wciecia, gdzie musisz wastawiać ręcznie znaki cytowania >>
> (musisz sama je 'splodzic' ;-) ).

Wysłane tylko z Outlooka? To może to nie mój przypadek, bo u mnie nie
zaznacza cytowania maili na pewno z Novell Groupwise (chyba jakaś stara
wersja), ale również maili wysłanych z www, np. Interii czy Gmaila.

> Jeśli ma XP SP2 to wystarczy malutki wpis w rejestrze. W kluczu
> HKEY_CURRENT_USER\Identities\{kod Twojej
> tożsamości}\Software\Microsoft\Outlook Express\5.0 utwórz wartość typu
> DWORD o nazwie "Reply At End" = wpisz "1".

Mam SP2. Zaraz spróbuję.
Chętnie też spróbuję OE-Power Tool, tylko na razie mam kłopoty z instalacją.
(MSWINSCK.OCX not correctly registered).
Czy OE-Power Tool nie będzie kolidował z powyższym wpisem w rejestrze?

Dzięki,
MSz