zapamietywanie logowania samby!!!!

Autor: jaro <inny_at_onet.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 19:10:11 MET DST

Mam pytanie. Mam XP Home Edit.. Mam tez Linuxa i na nim mam zainstalowaną
sambę. Samba i udostepnione pliki są widziane w windowsie w otoczeniu
sieciowym. No i wszystko byloby oki, gdyby nie to, ze jesli raz sie zaloguje
do mojego katalogu poprzez sambe to tak jakby zapamietal Windows moj login i
haslo. Wtedy moge logowac sie bez podawania hasel i loginu. W ustawieniach
internetowych mam odhaczone zapamietywanie hasel.
Nie wiem gdzie to zmienic... aby za kazdym razem pytal mnie o haslo i login!
prosze o pomoc!
pozdrawiam