Re: Windows XP i Zaplanowane zadania.

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 17:07:24 MET DST

W artykule news:Xns97A3A5C3160B3nobi12345attlenpl@193.110.122.97,
niejaki(a): <<nObI>> z adresu <<nObI> napisał(a):

> Otó? mój problem polega na tym, ?e zamiast okreslonych zadan aplikacja
> Zaplanowane Zadania otwiera mi notatnik z zawartoscia pliku z
> rozszerzeniem .job, w ktorym sa zapisane wlasciwosci otwieranego
> zadania.
>

> I oto moje pytanie:
>
> Jak przypisa? pliki .job z powrotem do zaplanowanych zada? ?

Spróbuj:
Panel sterowania / Opcje folderów / Typy plików / OBJ - Objekt zadania ,
Potwierdź otwarcie po pobraniu
Usunąć skojarzenia z programem notepad i ew funkcje (otwórz, drukuj) - pola
mają być puste
Przeszukać rejestr, Obj i usunąć powiązania z notatnikiem typu shell/Open

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz