Wolno działający port USB - Win 2000

Autor: Flash <flash52_at_op.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 10:28:07 MET DST

Witam,
po ostatnich problemach z połączeniem sieciowym, dokładnie z dostępem do
serwerów DNS postanowiłem przeinstalować system.
Po zainstalowaniu systemu oraz Kaspersky Anti-Virus Workstation wszystko
działa OK oprócz portów USB. Czynności które wcześniej wykonywały się w
ciągu 20 minut teraz trwają średnio dwa razy wolniej.
Wcześniej na komputerze był zainstalowany Avast kiedy do firmy zakupiłem
Kasperskiego i go zainstalowałem, przeskanowałem system i okazało się,
że znalazł kilka wirusów po ich usunięciu miałem problemy z DNS'ami.
Czy to możliwe, że Kaspersky spowalnia w jakiś sposób porty USB ?

dziękuję za pomoc.

pozdrawiam
Tomasz