Re: Skrót programu nie dziala

Autor: Lesio5 <lesio5_at_wp.pl>
Data: Wed 12 Apr 2006 - 08:13:49 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:e1hb88$lld$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Może wyżarło Ci cudzysłowy w parametrach "%1"? Sprawdź w typach plików,
> czy
> dla rozszerzenia .XLS polecenie Otwórz zawiera ścieżkę do Excela i
> parametr
> w cudzysłowach, np:
> "C:\Program Files\Microsoft Office\Office\EXCEL.EXE" /e "%1".
> Sprawdź również Komunikat DDE: [open("%1")

Dzięki. FAktycznie wyżarło te cudzysłowy. Postanowiłem najpierw zmienić ten
wpis, a na końcu po prostu go wyciąłem i pozwoliłem Windows na odtworzenie
skrótu do plików xls.
Teraz są już otwierane. Niemniej durny komunikat przy otwieraniu "System nie
może znaleźć pliku ..." jak równiez dla WC ("File not found") nadal się
wyświetlają.

Dzięki za pomoc anyway

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.