Re: VBScript czym to sie rozni

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 19:45:25 MET DST

Bartek Siebab wrote:
> [...]
>>> Wscript.Echo " ... no i MrKramer GL&BE!;-)"
>
> Pomyśl dobrze nad pierwszą linią tego skryptu :)
> i zastanów się jak ją zmienić :-p
> hint: pamiętaj że użytkownik na którym jesteś zalogowany na
> jednej maszynie musi mieć odpowiednie uprawnienia także na drugiej
> odpytywanej maszynie - jeśli środowisko bez domeny AD to
> login i hasło identyczne na obu peckach...

Strasznie trudny ten jezyk.
Trzeba miec niezle podstawy zeby zrozumiec o co w tym wszystkim chodzi.
Uff im wiecej sie dowiaduje, tym wiecej niewiadomych i coraz glupszy sie
robie. Chyba bez literatury sie nie obedzie. Nawet strony, ktore
znalazlem, traktuja temat strasznie pobieznie.