jak wyłączyć plug&play portu lpt

Autor: pyrobox <pyrobox_at_pyrobox.com.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 19:04:51 MET DST

Witam wszystkich serdecznie !
Używam pewnego urządzenia podłączanego do portu lpt.
Steruje nim dedykowany program narzędziowy.
Wszystko było ok kiedy korzystałem z komputera z win98.
Po przesiadce na komputer z winxp zaczęły się problemy.
Myślę, że windows próbuje się dogadać z tym urządzeniem przez co zakłóca
jego pracę.
W instrukcji urządzenia nic nie znalazłem na ten temat.
Sądzę, że chodzi o funkcję plug and play.
Moja wiedza dotycząca PC jest niestety niewielka.
Jak rozwiązać ten problem?
Czy da się wyłączyć plug&play dla portu lpt i jak to zrobić.
Pozdrawiam.