Skrót programu nie dziala

Autor: Lesio5 <lesio5_at_wp.pI>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 18:25:30 MET DST

Witam

Mam maly, ale upierdliwy dla mnie problem. Nie dzialaja mi mianowicie skróty
programowe do plików Excela w Windows XP Proffesional. Nie jestem w stanie
uruchomic dwuklikiem plików ani za aplikacji pozawindowsowych (Norton
Commander) ani z windowsowych (Eksplorator, dziennik Outlooka). Znikąd.
NAwet z Start/menu/dokumenty. Jedyna metoda otwarcia pliku to otwarcie
program Exel i skorzystanie z opcji "Otwórz". Nieco upierdliwe przy
otwieraniu parunastu plików dziennie.
Próbowalem naprawiac instalacje Office'a 2003, ale nic to nie dalo. Przy
czym problem nie dotyczy żadnego innego programu z pakietu Office (Word,
Powerpoint, Access), te zachowuja sie normalnie.
Próba otwarcia pliku C:\a\b c.xls powoduje wygenerowanie ciagu komunikatów:
"Nie mogę otworzyc pliku C:\a"
"Nie mogę otworzyc pliku b"
"Nie mogę otworzyc pliku c.xls"
i otwiera się sam Excel, lecz nie plik.

Próba otwarcia pliku C:\a\b_c.xls powoduje natomiast wygenerowanie ciagu
komunikatów:
"Nie mogę otworzyc pliku C:\a"
"Nie mogę otworzyc pliku b_c.xls"

i otwiera się plik, ale komunikaty sa nadal upierdliwe. Tak jakby
rozpoznawanie spacji i zamiana na %20 nawaliło.
Co sie spieprzylo (pewnie jakies odwolanie rejestrowe) i jak to naprawic?

Dzieki z góry za pomoc.

--
Leszek Grelak - Lesio5
I thought I was someone else, someone good.