Re: socks + winNT + LAN

Autor: Irek/kajus44 <kajus_at_kajus.pl>
Data: Tue 11 Apr 2006 - 13:50:13 MET DST

wiadomość:e1fq3d$6ur$3@polsl.pl,
nadawca:Radosław Sokół
> Nie rozumiem co ma proxy do ochrony w tym przypadku :)

anonimowość

> A czy serwer NATuje cokolwiek, czy tylko udostępnia proxy?

NATuje (chiba :-D ) - nie mam możliwości nic na nim zainstalować/przerobić,
zresztą nie chcę

wg ipconfig mojego winnt
Adres IP 192.168.x.xxx
Maska podsieci 255.255.255.0
Domyślna brama 192.168.x.x

Natomiast jak widzisz po moim nntp: 80.55.xxx.xxx (ze strony showmyip.com)

po łaczeniu z tą stroną pokazywała ona IP proxy - czyli działało
ale to tylko maskuje IP przez http - a co z resztą protokołów?
czy "ukryję" się sam, czy muszę porozmawiać z adminem?