windowx xp, svchost ok.100% !

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Mon 10 Apr 2006 - 21:40:55 MET DST

byłem u znajomego, "normalne" trochę trojanów

po wywaleniu wszystkiego co zbędne, wszystko ładnie chodzi

ale stwierdziłem że jeden z procesów svchost.exe zajmuje prawie 100% zasobów
menedżer systemu nie wiele potrafi powiedzieć o tym zadaniu

zadanie to da się bezproblemowo zamknąć i system wówczas chodzi stabilnie
sądziłem że to ma jakiś związek z siecią, więc usunąłem całkowicie kartę sieciową
i zainstalowałem od nowa, nic się nie zmieniło
usunąłem też avasta, bo mi kiedyś też coś takiego zrobił, ale też się nic nie zmieniło
miałem taki problem też gdy był zbyt duży plik hosts ale ten plik jest kompletnie pusty
chyba że zostało podmienione wskazanie na inny plik

nie wiem czy zainstalować od nowa, czy zadanie startujące svchost.exe (tylko które) wyłączyć ze startu systemu