[XP]Problem z firewall + OE

Autor: Przem_at_s - [Helldriver] <Przem_at_s>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 22:54:34 MET DST

Witam. Od pewnego czasu mam problem z Outlook Express. Mianowicie przy
otwieraniu jakiegokolwiek zalacznika wyswietla sie komunikat "System windows
ustalil, ze ten plik jest potencjalnie niebezpieczny".
Wyglada to na komunikat windowshitowego firewalla a nie jak komunikat OE.
Prosze, nie radzcie mi, zebym wchodzil w opcje zabezpieczen OE i odznaczyl
"zezwol na zapisywanie zalacznikow" bo to nic nie daje. Tak samo nic nie
daje wylaczenie firewalla oraz dodanie OE do listy wyjatkow.
Ten problem wkur@#$@#$ mnie juz na maksa, wiec prosze, pomozcie. Bede
dozgonnie wdzieczny za pomoc.

--
Pozdrawiam, Przem@s
Oklejony Daewoo Lanos 1.5S "PMS Edition" L P G injection
#19 Cb-radio Zabrze / Krakow |  mobile:34EFC488 HEX
Alan 48 Excel-Multi + Lemm At71 Magnum