Re: BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 19:36:01 MET DST

"Michal Kawecki" 8teb1e.fql.ln@kwinto.prv

> WinFS nie będzie nowym systemem plików, tylko nakładką na NTFS. Tak więc
> z tym ostatnim jeszcze długo się nie pożegnamy...

Czyli tylko inne podejście do ,,katalogowania'' (sortowania), ale wewnątrz to samo?

NTFS jest systemem bardzo dobrym i szkoda by go było wyrzucać, zanim tak
naprawdę zaczął istnieć. Jak wiadomo -- pierwsze WNT były niewypałem, DEC
się zapadła w Compaqu, zanim wylansowała Alphę i WNT, zaś gawiedź do dziś
forsuje/lansuje poglądy:

 -- nie ma to jak FAT!!!!

Ja sam z FAT korzystam, bo najpierw zmusiły mnie do tego okoliczności (brak
taniego softu do NTFS) a teraz mi się po prostu nie chce przechodzić na NTFS
z FAT (bo nie mam mebli i jest mi niewygodnie) choć ręce świerzbią coraz mocniej...

Nadal mam czynne (pełnowartościowe :) z mego punktu widzenia i gotowe
do odpalenia w każdej chwili) partycje z WME, i chociaż widzę (Read/Write)
tam NTFS (dzięki Paragonom) to jednak literki NTFSowych partycji WME nadaje
inaczej niż partycjom FATalnym, więc czeka mnie lekka rewolucja w razie czego....

No i nie wiem, czy przejdę wcześniej na NTFS pod WME, czy wcześniej zrezygnuję
z WME zupełnie, jako że aktualnie wszystko, co chodzi u mnie pod WME, chodzi
także pod WXP, przez co istnienie tego pierwszego staje się po prostu niepotrzebne...

E. :)