BootIT NG - znow problemy

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 18:32:02 MET DST

"Michal Kawecki" 6g6b1e.6ak.ln@kwinto.prv

> Nigdy się nad tym nie zastanawiałem ;-).
> BTW a czy posiadasz takie informacje odnośnie FAT?

Tych to chyba nikt nie posiada. :) Co jakiś czas odbywa się
rozprawa sądowa dotycząca FATów. :) No i ja te rozprawy śledzę,
i chyba po prostu w tamtych czasach nikt nie myślał poważnie
o FATalnych systemach, bo sądy dzisiaj są co najmniej zagubione.

Natomiast osławiony eNTowy FS powstawał świadomie i miał zdominować
(wraz z równie osławionym WNT, czyli V++M++S++) świat na wiele lat.
W istocie raczej zaistniał w życiu codziennym dopiero w czasie, gdy
jego żywot miał dobiec :) końca, czyli właśnie teraz. :) Jak jednak
widać -- ma się całkiem nieźle, a nowy FS for Windows -- nie ujrzał
jeszcze światła dziennego. (kiedyś o tym nowym pisałeś) Inną sprawą
jest, że NTFS uległ modyfikacjom w minionych latach. :)

E. :)