[XP] C:\$LogFile

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 17:27:01 MET DST

Witam,

Moj Win XP Pro SP2 bardzo często zapisuje coś w pliku
"C:\$LogFile"

Dzieje sie tak nawet po wyłączeniu wszelkich programów,
jakie daja sie normalnie wyłaczyć.

Czy ktoś wie jaka usługa odpowiada za zapis do tego pliku
oraz czy i jak można ją wyłączyć?

Jest to dla mnie wazne, bo ustaliłem (po mozolnym sledztwie),
ze to wlasnie zapis do "C:\$LogFile" jest przyczyną ciągłej (co parę sekund)
aktywności dysku twardego, co u mnie jest wyraźnie słyszalne
i doprowadza mnie do obłędu.

Ciekawe jest też to, że pliku "C:\$LogFile" nie widać
z poziomu Windows nawet po włączeniu pokazywania
plików ukrytych oraz plików systemowych!
Podkreslam to - nawet wtedy, gdy widze pliki boot.ini,
IO.sys, itp. to pliku $LogFile nie widzę.
Widzi go jednak diskeditor - WinHex, a to, że zapis jest
własnie do tego miejsca na dysku pokazuje mi DiskMon.exe.

Dzieki i pozdrawiam,

latet