Re: Karta TV 878 nie działa pod NT

Autor: <CzarnyLewis_at_wp.pl>
Data: Sun 09 Apr 2006 - 11:22:39 MET DST

& napisał(a):
> mam pytanie z innej beczki...
> dlaczego nadal uzywasz NT4 ktory ma juz dzis 10lat, kiedys tez go mialem,
> bylem bardzo zadowolony ale dzis mialby on problem ze wszystkim co mam w
> kompie.
> pozdrawiam
> pawel

1 - jądro systemu NT 3.5 (na którym NT4 bazuje) zostałe napisane nie
przez Microsoft. Każda następna wersja systemu z rodziny NT bazuje na
poprzedniku, z tą jednak różnicą, że każda ma coraz więcej z
Microsoftu.
2 - jest wyjątkowo stabilny. W moim wypadku więcej problemów robił
mi W2k. Dopiero XP podniósł się tu o poziom wyżej (trudno ten
system wyprowadzić z równowagi).
3 - fakt system problem sprawia problemy ze sprzętem i nowym
oprogramowaniem. U mnie jednak jest tak iż sprzęt dobrałem do NT, a
oprogramowanie - no cóż tu dużo kombinuje - jak narazie mi wystarczy
to co mi sie udało uruchomić
4 - zainstaluj NT4 na szybkim sprzęcie... Bardzo małe wymagania i
prawdziwie wielozadaniowe jądro powodują, że ten system śmiga...