Re: Ukryta partycja...

Autor: Zygmunt36 <zygmunt36_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 22:29:38 MET DST

> Właściwie to tylko kliknij Download, uruchom ściągnięty program, wskaż
> ścieżkę do angielskiej wersji instalki z XP albo Windows 2003, wypal
> płytkę i tyle. Chkdsk.exe uruchomiony w samoładowalnym środowisku XP z
> tej płytki CD, na tym etapie, powinien Ci wystarczyć.
---------Nie mam angielskiej instalki XP...A, chodzi właśnie o możliwość
uruchomienia Chkdsk.

---------Nie da się! Instalacja "pada" podczs "badania dysków"...

> Nie rozumiem tylko, po co Ci zmiana primary na logical, toż to całkiem
> bez sensu.
---------Mam nadzieję, że jeśli zmienię primary na logical, to wtedy ona nie
będzie ukryta, tylko widoczna dla systemu z pierwszej partycji. Chcę się
dostac jedynie do danych na tej partycji. Nie chodzi mi o działający, tam
system!

 Jeśli chcesz TYLKO dostać się do tych plików, to odpal system
> z pierwszej partycji NIE ukrywając drugiej.
----------Nie da się! Kiedy odpalam z pierwszej druga jest ZAWSZE ukryta,
mimo, że ją odkrywam. Chodzi o to, że kiedy
za pomocą Partition Magic "odkrywam" drugą partycję, nie włączy sie system
na pierwszej partycji, ani w trybie awaryjnym,
Muszę cofnąć "odkrycie" drugiej i wtedy znowu system na pierwszej
funkcjonuje, z niewidocznym drugim. Skomplikowanie wyszło, sorry!

Jeżeli PQM jest na tyle
> głupi, że na to nie pozwala w dobie Windows XP - które przecież bez
> problemu obsługuje wielokrotne partycje podstawowe - to użyj
> inteligentniejszego narzędzia. Na przykład BootIt Next Generation
> http://www.terabyteunlimited.com
-----------Soft podobny do Boot Magic. Nic nim nie zdziałałem...

Sprawą optymalną byłoby włączenie np. scandisk z instalki XP, ale przed
"sprawdzaniem dysków". Lub przeskanowanie i naprawienie skrzyżowanych plików
w inny sposób, którego, niestety nie znam...
Pozdrawiam,
                    Jacek