Re: [XP] Dwa pecety polaczone przez USB

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 16:12:55 MET DST

** Vituniu wrote:

> Cos niedoczytales ;)

Tzn. zrozumiałem, że "specjalny kabel" to jest w odniesieniu do
skrosowanej skrętki. :)

(...)

> Do zlinkowania USB-USB potrzebny jest kabel zawierajacy
> jakas tam cwana elektronike plus dedykowane do tego
> oprogramowanie po obu stronach.

Przecież to oczywiste. :) Właśnie ta cwaność i to dedykowane
oprogramowanie to miejsce gdzie bym widział problemy. Do tego śmieszna
długość takiego kabla, ZTCW maks. 5 metrów.

> Calosc jest droga (bo chyba nie ma zestawow do samodzielnego
> pospawania ani oprogramowania open source do tego celu).

> Tu masz troszke:
> http://www.windowsnetworking.com/j_helmig/usbmain.htm

Ale ja wiem co to jest.

> Ja bym jednak kupil dwie 905B/C (na Allegro po 10,- sztuka)
> i pare metrow skretki. 100 mbit i Samba daja rade ;)

Ja bym kupił dwie sieciówki wifi na USB (tzn. właściwie to nic bym nie
kupił bo mam chyba z 6 takich). Jak poszukasz to znajdziesz za 40zł
szt. :) Taki kabel USB host2host z TCP/IP będzie kosztował ze 150zł i
będzie mocno ograniczony oraz upierdliwy.