Re: Jaki program pokaze, czy admin sieci skanuje mi dyski

Autor: Bartek Siebab <bs_at_vt.pl>
Data: Sat 08 Apr 2006 - 11:22:56 MET DST

> Mariusz Kruk w dniu 2006-04-08 09:58 pisze:
> Administrator ma zapewniać sprawną pracę systemu.
> A dyski nie są "użytkowników" tylko pracodawcy.

O to to właśnie - luzer ma pracować i tyle
a jak kombinuje i zostanie przyłapany to wylot
z roboty i basta - sam wychodzę z tego słusznego
założenia i osobiście przyczyniłem się i będę nadal
przyczynieł się do wypier****nia z roboty leszczy
i cfaniaków którzy chcą przecfaniaczyć zasady,
przepisy i regulaminy obowiązujące w firmie.
A jak któryś luzer "przy okazji" złamie prawo to jeszcze
ma smród w prokuraturze. Ot co.

--