Re: [XP] Dwa pecety polaczone przez USB

Autor: latet <latet_at_xxx.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 18:04:39 MET DST

> Do zlinkowania USB-USB potrzebny jest kabel zawierajacy
> jakas tam cwana elektronike plus dedykowane do tego
> oprogramowanie po obu stronach. Calosc jest droga (bo chyba
> nie ma zestawow do samodzielnego pospawania ani oprogramowania
> open source do tego celu).

Zniechęcające.
Lepiej przerzucić dane przy pomocy penisków.
No chyba, że się marzyło udostępnianie netu.

> Tu masz troszke:
> http://www.windowsnetworking.com/j_helmig/usbmain.htm
> Ja bym jednak kupil dwie 905B/C (na Allegro po 10,- sztuka)
> i pare metrow skretki. 100 mbit i Samba daja rade ;)

No tak, oba kompy mają już karty sieciowe, ale w jednym
jest zajęte przez łącza inernetowe, przekładanie kabla
czesto nie wchodzi w grę, bo komp tak stoi, ze dostepu
do jego tyłu za bardzo nie ma.

Pozdrawiam,

latet