Re: duzy maly problem

Autor: jureq <jureq_at_Xusun.to.z.adresu.Xop.pl>
Data: Fri 07 Apr 2006 - 11:32:12 MET DST

Piotr S wrote:

> koles zakupil kompa,podlaczyl i skacze mu po monitorze komunikat "
> attention input not supported "nie jestem mu w stanie pomoc na
> odleglosc bo mieszka w innym miescie
> BARDZO prosze o pomoc co to moze byc

Ja bym strzelał, że źle włożony kabel od moniotora, albo zbyt duża
rozdzielczość/częstotliwość odświeżanaia jak na dany monitor. Jeśli to
XP to przy starcie windows wciskać F8 i potem wybrać coś o trybie VGA.
Ustawić poprawnie rozdzielczość i przy następnym załadowaniu powinno
być dobrze.
Inna możliwość, że coś się poluzowało/wysunęło w środku i komputer
nie startuje. Otworzyć obudowę i podopychać wszystko.