VBscript czym to zrobic?

Autor: MrKramer <mkramer_at_poczta.fm>
Data: Thu 06 Apr 2006 - 18:42:27 MET DST

Nie moge znalezc ktora funkcja badz metoda pozwoli mi na pobranie
okreslonej liczby znakow z lancucha znakow. Skomplikowanie to
zabrzmialo, ale mysle ze lepiej zobrazuje to przykladem.

Mam zmienna do ktorej pobralem linie - z pliku tekstowego.

strGet=fso.readline

wynikiem bedzie powiedzmy taka linia:

abcd 10.100.1.100 cbda **** (dbca) ***

z tej linii chcialbym pobrac druga kolumne i 3 znaki z trzeciej kolumny.

Mam jeszcze jedno podobne pytanie czym szukac stringu w innym stringu?
dotychczas korzystalem z "instr", ale cyba nie jest do tego przeznaczona
ta funkcja.