Re: mam mnostwo trojanow, jak sie za nie zabrac ...

Autor: pioruns <cvbehaf_at_b2.cy>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 20:05:13 MET DST

Rankiem 2006-04-05 (środa) Darek napisał:

> no niestety nie stosuje FATA ... moze stety, ale problem w tym, ze nie
> wiadomo gdzie to wydlubac...bo fizycznie czyszce tempa w trybie awaryjnym
> wiersza polecen i wszelkie jego pliki, ale nie pomaga ...

Więc masz NTFS? Ok.
1. Pozabijaj wszelkie badziewie w Process Explorer
(www.sysinternals.com).
2. Zabierz sobie prawa do uruchamiania plików z folderów %temp%:
zakładka zabezpieczenia we właściwościach folderu w WinXP Pro; awaryjny
tryb lub "Fajo Security Extension" (ponoć jakiś tak programik) w Win XP
3. Pousuwaj wszelkie badziewie w rejestrze (gałązki "run"), użyj
Autoruns (www.sysinternals.com) aby odnaleźć resztę ukrytego badziewia
4. Odbierz sobie prawa do zmieniania gałązek "Run"
5. Restart kompa (AFAIK na tym etapie powinno być czysto i nawet
awaryjnego trybu nie potrzeba:D )
5. Skanuj, usuwaj, wszelkimi dostępnymi antywirami i antyspyware'mi :)
6. Na koniec restart kompa i sprawdź czy wszystko w porządku
7. Zdejmij ograniczenia z folderów i gałązek tak jak było.
Powodzenia:)

--
pozdrawiam, *Pioruns*
gg: 0x875C43 jid: pioruns@chrome.pl