Dodatkowy kontroler domeny Windows 2000

Autor: Robert0 <robert00s_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 19:53:11 MET DST

Witam szanownych grupowiczów.

Mam problem. Może ktoś postara mi się pomóc.
Jest domena Windows 2000, kontroler domeny i ostatnio dodałem drugi
kontroler. Skonfigurowałem, pozostawiłem wszystkie 5 schematów na głównym
kontrolerze ale zauważyłem następujący problem. Czasem nie można za
pierwszym razem przeglądać otoczenia sieciowego. Pisze komunikat, że nie
można przeglądać otoczenia sieciowego (zdarza się to i na Windows XP i na
Windows 2000). Po chwili przy kolejnych próbach już jest wszystko ok. To
jest mniejszy problem. Większy to taki że dopóki pracuje ten nowy kontroler
domeny nie można zalogować się do domeny na stacje z Windows 98. Po
odłączeniu na chwilę kabla z kontrolera wszystko wraca do normy. W logach
nic nie znalazłem. Nie mam pomysłu co może być tego przyczyną.
Zainstalowanie klienta dcclient z płyty instalacyjnej Windowsa 2000 Server
nie rozwiazało problemu.

Z góry dzięki za pomoc.
Pozdrawiam
Robert