Jak sie zalogowac do grupy roboczej?

Autor: $tipa <drukarnia_at_kurierusuntobytowski.com.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 17:43:59 MET DST

Jestem zielony w NT, węc mnie zaskoczył. Kupiłem komputer z NT-kiem, ktory
pracował w sieci. żeby pracować w swojej sieci (kompy z W98 i XP) wszedlem
do konfiguracji sieci i zmienilem nazwe grupy roboczej, a ten mi mówi, że w
obecnej konfiguracji nie moze sie zalogowac do trej nowej sieci. Zeby bylo
smieszniej, komenda "znajdz komputer" znajduje komputery mojej sieci i moge
na nie wchodzic i przyporzadkowac dyski wirtualne. Ale chce miec tez dostep
z pozostalych komputerow na ten komputer. Zmiana systemu na tym komputerze
nie wchodzi w gre. Zeby bylo smieszniej ten NT jest po niemiecku :-( Na
szczescie jako tako znam niemiecki.

Co mu zadac, zeby chodzil w nowej sieci roboczej?
Cala siec chodzi w protokole TCP IP, ten NT też.

--
$tipa
drukarnia@kurierusuntobytowski.com.pl