Re: Kasersky czy NOD32

Autor: <> <nobi12345_at_dont-spam-me.tlen.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 12:29:46 MET DST

w <news:0119.00000008.44338f7a@newsgate.onet.pl>
flash pojawilo sie::

> Czy to prawda, ze NOD32 jest szybszy od Kasperskiego a przy tym
> tak samo dobry ? A moze spróbowac innego programu ?
> Warunek jaki musi spelnic program to mozliwośc zakupienia go na
> fakture VAT.

W/g mnie NOD jest równie spowalniaj?cy jak KAV.

Co do dzialania - ostatnie wersje KAV'a s? coraz lepsze i szybsze.
Czy masz najnowsze zainstalowane, mialem podobne problemy, ale dosc dawno temu.

Aktualna wersja 5.0.527 jest niezla i nie daje mi odczuc, ze cos pracuje w tle.

A na horyzoncie juz wersja 6.0 ...
I ceny spadly ...

--
Pozdrawiaski