[XP] dwa monitory i pozycja okna IE - nie mam sily

Autor: blonDIE <blon_die_at_no.spam.!.wp.pl>
Data: Wed 05 Apr 2006 - 10:29:44 MET DST

Witam.

Normalnie szalu mozna dostac z tym XP.
Jesli mam tylko jeden monitor - potrafie zapanowac nad pozycja nowego okna
IE.
Ustwilem okno rozciagajac je za pomoca myszki + SHIFT. Zamknalem je klikajac
na krzyzk + CTRL.
Wyeksportowalem sobie ustawienia rejestrow :
- [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\New Windows]
- [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main]

I przy kazdym bootowaniu XP wpisy te z plikow na nowo sa wporwadzane do
rejestru. Wszystko dzialalo pieknie do czasu, az w firmie uszczesliwiono
mnie nowym kompem z dowma LCD.

Wszystko dziala ok. Rozmiary sa zachowywany przy otwieraniu - lecz jest
jedno ale... koljene okna sa otwierane KASKADOWO... juz nie mam sily.
Moze ktos mi powie jak to opanowac, aby otwierane okna byly jedno pod
drugim...

--
-------
blonDIE