Re: Jak 100MHz (wyszło długie)

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Tue 04 Apr 2006 - 21:18:49 MET DST

Użytkownik qwerty na grupie pl.comp.os.ms-windows.winnt zamieścił:

> Użytkownik "Marcin Kocur" <marcinkocur@op.pl.wytnij> napisał w
> wiadomości news:e0uahp$hvf$2@atlantis.news.tpi.pl...

> Jak temperatury ?
Raczej OK. Procesor koło 59 (dużo, ale przeżyć można). Dysk nie wiem.
Jak to można w Windowsie sprawdzić? Szczególnie na takim, gdzie
instalacja programu trwałaby kilka godzin...
> Sprawdź ram.
Przecież Linux chodzi stabilnie.
> Może coś z kondensatorami (wątpię).
jw.
> Ten
> linux jest odpalony z płyty, czy z dysku twardego ?
napisałem przecież: "Dodam, że Linux działa idealnie, ale jest na innym
dysku."
> Tak samo jest na
> Windows Live ?
Nie posiadam... przypuszczam, że nie. W sumie powinienem i na tym dysku
instalnąć jakiegoś Linuksa i sprawa wyjaśniłaby się. Chyba tak zaraz
zrobię.